donderdag 6 september 2012

En dan sta je in het blad Landelijk Wonen


Piep piep......app-je op  mijn mobiel.
Marjolein:"Mama ik hoorde van een vriendin dat het blad al
in de winkel ligt en je STAAT ERIN..ONS HUIS "


Ik natuurlijk hyper......dus hup in de auto en naar de winkel......
Nee dus het vorige blad lag er nog.
Omdat ik dacht dat het pas 20 september uitkwam..
App ik terug : "nee hoor dat is nog het vorige tijdschrift"



Maar dan krijg ik een mailtje en een telefoontje
Een (dank je lieve blog vriendin :-) )
Hij is uittttttttttt samen stuiteren we giebel giebel want we staan
er beide in dus goed kijken he dan zie je ook Rosita's prachtige huis




Helemaal blij kletsen we wat af,maar dan hup ophangen
nog een keer naar de winkel!!!


Weer niets,maaaaaaaar ze zijn bezig met tijdschriften vullen.
(nu is de bruna waar ik al mijn pakketten voor brocaatje heen breng)
Dus ze kennen me :-)
En gaan gelijk op zoek naar de nieuwste Landelijk Wonen.
Yesssssssss hij is binnen!!!



In de winkel scheur ik het plastic er al af
(door de zenuwen kreeg ik het bijna niet maar ja)
Gauw bladeren op zoek naar ons huis.



En jaaaaaaa daar zie ik ons huis,krijg toch wat kippenvel voelt wel
heeeeel bijzonder je eigen naam ,verhaal en huis opeens zo te zien.



Samen met de meiden van de bruna kijken we,zo leuk :-)



Dan gauw naar huis ,kars bellen WE STAAN ERIN !!



Zal wel een hyper verhaal worden hahaha maar zo leuk
bijzonder en gek om opeens je huis in het blad te zien.
Het blad wat ik al jaren koop ,wie had dat nu ooit gedacht :-)



Nou ik stuiter nog ff verder hoor,iedereen een fijne dag

Karin






37 opmerkingen:

Lynda zei

tip?? neem een ABONNEMENT!!:P
Geintje.....het ziet er supergaaf uit!!! Weet zeker dat je nog het hele weekend zult stuiteren en terecht!
gefeliciteerd...ik ga NU naar Rosita bladeren...kwam caatje ook al tegen...wat een drukte zo;)!

Liefs
Lynda

Nelleke Hobby zei

gefeliciteerd!!!
Echt leuk hoor en nu goed bewaren.
Denk dat ik het blad maar weer eens een x koop.
Vind het altijd zo mooi eruit zien.
Een onwijs compliment als je voor een reportage uitgezocht wordt.
Nou geniet ervan.
Groetjes,
Nelleke

Bianca zei

Uiteraard stond k vanmiddag ook om 1 uur in de winkel voor de nieuwe editie.
Je huis staat er echt prachtig in. Daar mag je zeker trots op zijn.
Staan idd wat bekenden van blogland in.

Geniet ervan.
Gr Bianca

Martine zei

Het ziet er super uit. Leuk al die bekende blogsters in de wls te zien staan. Geniet ervan. (het is zo leuk in de boekhandel of supermarkt of bij iemand thuis "jouw wls" te zien liggen.

Lieve groet, martine

All Seasons zei

Proficiat met dit geweldige mooie artikel in de WLS!!
Ik ga 'm morgen pas halen, dus moet nog even geduld hebben om dit allemaal te mogen lezen. Daar ga ik dit weekend rustig voor zitten..
Ik geloof graag hoe stuiterend je nu even bent van blijdschap, iets om trots op te zijn!!
Geniet ervan!

Liefs,
Patricia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahahhah nou mijn verhaal is net zo hyperrrrr hihihihih zou dat nou komen ....van harte ook he super ziet het er uit hoor ...ga straks lekker genieten met Kars op de bank in RUSTTTT hihihihih fijne avond ...lieve groet van mij xxxx Rosita

Balsemien zei

Hartstikke leuk voor jou/jullie! Sinds een tijdje kijk ik met plezier hier en ik ga het nieuwe nummer goed bekijken! Gefeliciteerd!

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf zeg!! Ik zou ook mega trots zijn hoor, dus geniet en stuiter jij nog maar even door! Uiteraard ga ik dit nummer kopen, al doe ik dat al jaren, dit maakt het extra speciaal!

Gefeliciteerd met jullie reportage!!!!!!

Liefs, Ingrid

Zaanse Zolder zei

Echt geweldig ! Ik ga 'm morgen halen om het hele artikel goed te kunnen lezen. Ik snap heel goed dat je hyper en trots bent ! x Syl

Lovely Rivièra zei

Wauwieee! Gefeliciteerd. Super leuk dat je dat ook samen met Rosita kan delen. Het lijkt mij ook echt een droom!! Stuiter nog lekker het hele weekend door en geniet er van!

Ik ga hem proberen ook morgen te scoren zodat ik het kan bewonderen

Liefs,
Maïsha

amy zei

Ja hoor ,ik heb m al binnen (abbootje !)
Geweldig !
T ziet er TOP uit!
Kga m vanavond even op mn gemak lezen hoor
Gefeliciteerd met je plekje erin :)
lieve gr Amy

anita zei

Super Karin
Ga hem morgen gelijk kopen.
Gefeliciteerd.

gr. Anita

Jolanda zei

Gefeliciteerd! kun je trots op zijn!!

lieve groet,

Jolanda

MARIANNE zei

Oh wat gaaf...ik heb hem nog niet...maar ga hem morgenochtend vroeg, meteen kopen, voor dat ik naar het ziekenhuis moet, voor (eindelijk) m'n enkel operatie!
Moet er in ieder geval, een nacht blijven, en daarna 6 weken in het gips...dus ik ga hem helemaal uit spitten, want ben natuurlijk heeeeeeeeel erg benieuwd, ook naar Rosita's huis, dat snap je wel, zeker!
En wat zal je ook best trots zijn, dat er een "heel" artikel, met zo te zien, ook 'hele mooie foto's' zomaar in je favoriete tijdschrift staat!
Hoeveel keer heb je het inmiddels al opnieuw bekeken,gelezen...en laten lezen, aan de buren, posbode, etc...ha,ha!
Wel gewoon jezelf blijven hoor, en niet te veel naast je schoenen gaan lopen hé!! hi.hi.

Een fijne avond, en groetjes van Marianne.

Alie zei

Vind het zo gaaf voor je en je huis is het waard! Ik ben lid van het blad, maar we hebben em nog niet gekregen, jammer, kan niet wachten. Groetjes Alie

Marjonel M zei

Prachtige reportage, gefeliciteerd geniet er lekker van.

Groetjes, Marjonel

Loraine Living zei

Helemaal geweldig, zo leuk! Geniet er van en van de leuke en lieve reacties. Ik weet wel hoe mijn avond er morgen uit ziet ; )
Groetjes Diana

lia zei

Gefeliciteerd met je mooie reportage meid. Deze keer vol met bekenden (nou ja virtueel dan).
Geniet en stuiter nog maar even na.
En ook tegen jou zeg ik, koop er een extra, want je weet maar nooit.

Liefs Lia

It's me zei

Ik heb het gezien !! ...en ik vind het leuk !!....geniet nog maar lekker verder meis.....liefs Ria...xxx...

Sabine (Wonen Engelse Stijl) zei

Hij ligt hier opengeslagen naast me op de bank, dus ik heb maar snel langs de foto's gescrold. Ik laat me verassen! Wat zal jij trots zijn. Gefeliciteerd hoor!

Liefs, Sabine

Merlie zei

Leuk!! Las het net op de blog van Rosita, super leuk, ga het blad morgen kopen hoor!
groetjes Anke

flowersandhome zei

Dat ziet er mooi uit!!! Ik kan niet wachten tot die hier ook in de rekken ligt. Proficiat en geniet er maar volop van!
Groetjes,
Marian

Lisette zei

Raar hè - om je huis (of jezelf) ineens terug te zien in een blad - ziet er trouwens allemaal erg mooi uit. Geniet ervan en goed bewaren dat nummer van Landelijk wonen!! Groetjes uit Frankrijk, Lisette

bij ELZ zei

Wat een mooie reportage van jullie prachtige huis! Erg leuk! Liefs Lindy

Le Style zei

Super gefeliciteerd!
Leuk je enthousiasme .....
Het is een mooie reportage geworden.

Stuiter nog maar even en Geniet;-)!!

Fijn weekend!

Liefs van mij

Wateringen zei

Hay Karin,

Meis van harte gefeliciteerd...super!!
Wat zul je trots zijn op dit beeldschone artikel.
Geniet maar van dit bijzondere moment...het is je gegund hoor meis..

Liefs,
Marijke van Ooijen

Miranda zei

Stuiter nog maar even fijn door ;) Een reportage om trots op te zijn!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Stella zei

Wát leuk om je huis nog beter te kunnen zien in zo'n mooi blad, geniet van de foto's !!
Lieve groet,Stella

Corine(THUIS) zei

Wat een verrassing dat ie zoveel eerder uit kwam hè?!! DE REPORTAGE IS SUPER!!

Mooi zei

Reden genoeg om te stuiteren toch?!
Ik heb een abonnement en heb het al gezien; mooie rapportage!
Door mijn drukke bezigheden van de afgelopen dagen heb ik alles nog niet goed kunnen bekijken, maar volgende week ga ik er even goed voor zitten.

Groetjes en fijn weekend

Franse Lelie zei

Ziet er super uit, mag je trots op zijn en lekker stuiteren hoor:)

Passione Helena zei

Lieve Karin,

Ik wist niet wat ik zag, dat je al zo snel in WLS stond, van Rosita wist ik dat ze in deze editie zou staan. Wat een genot, twee mooie huizen van twee blogvriendinnen in één editie en ook nog een extra dikke!! Wat een mooie reportage is het geworden, meid! Kan me voorstellen dat je aan het stuiteren bent haha. Daar mag je ook super trots op zijn!!( Kars natuurlijk ook!) Ik heb er enorm van jullie mooie reportage en verhaal genoten, het staat er super mooi in!

Glim jij maar lekker verder, dat heb je verdiend! Gefeliciteerd!

Fijn weekend!

Liefs Helena

petra zei

Gefeliciteerd...met de prachtige reportage in WLS!!
Groetjes,
Petra puck

E.M. zei

Zijn nu op vakantie in Italie maar als we terug zijn ga 'k zeker dit blad kopen!

Fijne dag vandaag

Groetjes Elize

Esther zei

Gisteren het blad gekocht. Wat een mooie reportage. En ook een mooi portret van jullie twee en de 'rolverdeling'. Als ik een blad als Landelijk Wonen doorkijk zie ik allemaal prachtige interieurs, maar soms zijn het net (prachtige) musea. Jouw huis (en ook dat van Rosita) is niet alleen smaakvol ingericht, maar ook heel leefbaar. Complimenten, het ziet er heel gezellig uit.

Groetjes,
Esther

Marja Visscher zei

dag Karin, ik koop hem altijd wanneer ik in Zierikzee ga eten. Lekker bladeren met een heerlijk wijntje. Da's echt genieten! Kom ik ineens het artikel en de foto's over jullie tegen. Wat leuk en wat staat het er allemaal prachtig in en wat een leuk verhaal er bij. Echt goed geschreven, tekst zoals wij bloggers jou wel kennen. Heerlijk! Nou je mag er trots op zijn. Ten eerste op je prachtige huis en ten tweede op zo'n mooi artikel. Heb er met volle teugen van genoten!!! Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

Marie-José zei

Dit is 'oud' nieuws, maar ik zie het nu voor het eerst en vind het superstoer zeg, dat je huis in zo'n mooi blad heeft gestaan.
Mijn zoon zou zeggen: vette sjissel ;)waarschijnlijk verkeerd gespeld door mij nu, haha.
Maar....het ziet er echt SUPER mooi uit!
Lieve groet,MJ